"Dopfotografering"

 
 
 
 
Igår så gjorde jag mitt första hembesöksfotografering som krävde annan transport än mina egna två ben... Det var en liten sprattlig parvel som skulle bli förvigad med sin dopklänning i efterhand. Helt ärligt så gick det sådär, med de bilderna som klänningen var på. För första gången så var det faktiskt att minipersonen somnade mitt i sessionen. Annars har ju alla de små varit pigga hela sessionen igenom och de bilder man behövde att de skulle sova så de skulle vara stilla, typ fota händer och fossingar... Och givetvis kom John Blund när klänningen var på! Så nu har jag bilder när klänningen sparkas runt i, tuggas på och sedan i törnrosamode... 
 
Men det blev fina bilder i övrigt också, så jag hoppas att föräldrarna inte blir alltför besvikna. Har fått denna förfrågan förut, att fotai dopklänning förut. Men jag har liksom inte sett bilder annat än när de står framme vid dopfunten. Ungefär. Så har någon några bra insirationsbilder att tipsa om så är det bara att tipsa på... 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0