Hello hello

Jag lever... Trots frånvaron. Har börjat jobba lite extra, vilket har slukat endel tid och energi. Maken har varit borta en del också, varit på kurs och kom hem idag. Äntligen är maken hemma nu. Han hann väl vara hemma 20 minuter innan han blev utringd på match... Så desperata att de kom och hämtade honom till Forshaga... Själv blev jag inringd för en veckas jobb nu, då har suttit och skrivit på ett familjeschema över den kommande veckan. Vem som lämnar, hämtar, extra tid på dagis, hundvakt, barnvakt, när vi ska storstäda och när vi måste storhandla. Maken ska vara borta torsdag-lördag så jag känner att detta blir en riktigt grisig vecka tidsmässigt. Släng in ett sjukhusbesök för sonens öron samt toppat med BVC besök med tillhörande spruta för honom också... På samma dag!

Just ja, har jag sagt att bilen fullständigt lagt av? Och jag hittar inte cykelpumpen... Go veckan... Go veckan... Go go go veckan... Lovely... Verkligen... Ligger väldigt efter med bilderna också, så stressad över det. Men det är liksom för riskabelt att sitta med dem när ögonen går i kors. Vill inte gärna göra om dem heller. Men kunderna visste om att det kunde ta lite extra tid, det är mest moi som flåsar mig själv i nacken...

Hänt massor den senaste månaden också positiva och negativa saker. Har äntligen kommit till den punkt att jag kan vända det jobbiga till positivt negativt... Hur lät det där? Får se vad jag delar med mig av, men det positiva ska jag försöka hinna ikapp med här på bloggen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0