I will make it anyway

 
Fotograferingen i lördags blev inte av. Jag stod riggad och klar och väntade... Och väntade... Och väntade... Timmar senare får jag en pinsam förklaring. Fruktansvärt slöseri med tid och energi måste jag säga. Hela dagen var bokad för detta, och vi kunde ha hittat på det som var tänkt med familjen från början istället...  Jag är än en gång fast besluten om en viss procent i förskottsbetalning när jag drar igång. Men detta var en lärdom, svartlistning och tråkigt avslut. Men ingenting jag tänker låta påverka mig och min familj helt enkelt. Detta var i långa loppet ingenting som skadade mig. Några eventuella få portfoliobilder mer eller mindre gör ingenting, det är ju knappast så att jag inte har något att fota liksom. För andra parten förlorades vänner, stöd och hjälp. Samt bra bilder. Jag fick mig ju en erfarenhet, och vägen till att starta eget är inte kantat med rosenblad.
 
Låten som var populär för hundra år sedan Jag är starkare än du poppar oväntat upp i huvudet. Och det är så sant. Så, det är det sista jag kommer älta över denna tråkiga händelse. Basta.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0