1 januari - årets första dag & årets första fotografering!

 
 
 
Och som om det inte var nog med de första som rubriken avslöjar, det var även min första riktiga husdjursfotografering. Med enbart mig själv att ha koll på och inga familjemedlemmar samtidigt. Min hund åsido också, precis som mina barn. Det är inte samma sak med den egna familjen. De skiter nämligen totalt i mig. "Men va fan, har du den där kameran  i g e n!" Ungefär så. Eller ja. Det är så.
 
Denna gången var det alltså en 4 månaders valp. Mja, hade jag haft en pipleksak och en massa korv så hade det nog varit lite enklare. Det är himlans mycket som distraherar valpar måste jag säga...
 
 
"Åh, en kråka!" "Vad var det?" "Men allvarligt, torra leversnittar?!"
 
 
Men jag fick riktigt bra bilder måste jag säga, fina motljusbilder. + 100 bilder levererades och de utvalda favoriterna kom i vanlig ordning i en svartvit version!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0