Mia Törnblom, foto & vänskapsvecka!

 

 
Nu har vi äntligen kommit in i en riktigt rolig vecka! Alltså riktigt riktigt rolig! Lite av en egovecka... Kan ju börja med bilden ovan. Min julklapp till... mig! Som jag väntat på att hon ska komma till Karlstad! Om bara en dag så kommer jag gå på hennes föreläsning! Längtar! Just självkänsla är ju en hjärtefråga för mig, skrev mitt examensarbete om just det. Har nog alla Mia Törnbloms böcker, boknarkoman som jag är. Ger även bort dessa i present ibland... Kika in här (lånade bilden därifrån), förmiddagsföreläsningen ska visst ha några platser kvar! 375 kronor kostar det.
 
Förövrigt så kommer det bli att plugga foto. Tjejmiddag ute, jag slipper alltså både laga mat och diska för en gångs skull! Vi ska på informationskväll på dotterns eventuella nya skola. Ska ta och ta mig i kragen och baka lite också. Blir väldigt sällan numera. Inte haft mycket inspiration. Bruncha med Anna blir det också! Ska göra en lemon curd hade jag tänkt och ha en sconesmorgon.  Göra MUA & hår samt fotografera porträtt! Min plan är utomhus, så hoppas väderprognosen stämmer! Några jobbtimmar är också inplanerade i kalendern!
 
Har också hittat en alla hjärtans dag present också, så nu slipper jag tänka på det! Puh, det kändes faktiskt lite jobbigt där ett tag. Ska bara sneaka iväg och köpa den och gömma den, den är lite otympligt stor så vi får väl se hur det går med det...
 
 
 
 


Kommentarer
Suzanna Kourmouli

Du vill inte byta skype? Inte för att prata med röst, men skriva, dela ideer och ha ngn att fråga om ngt så där när man sitter på kvällen och jobbar. Tror vi kanske kan lära oss av varandra lite? Ibland behövs det lite sådant! hojta till om du vill!

Svar: Har inte skype installerat längre, då ingen annan hade det. :S Kan leta upp dig på fb?
Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

2014-01-27 @ 23:44:21
URL: http://fotograf.skourmouli.se
elin stridh

måste också hitta något til lalla <3dag :)

2014-01-28 @ 11:16:16
URL: http://elincecilia.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0