Snabbt inlägg här

Om 6 timmar sitter jag och lyssnar på min husgud... Ska laga någon middag innan dess, hinna var ute med barnen en sväng i nysnön och så göra mig i ordning. Det är ju nästan så man vill klä upp sig... Dock var favoritjeansen blöta fortfarande, det var väl klart. Hänger nu på elementet...
 
Ska leta fram en mindre väska också. Ladda med dryck och choklad samt anteckningsblock. Sådan är jag. Förberedd. Huvudvärkstabletter, laktostabletter och en plackers också... Bara för att..
 
Sitter och planerar fotograferingen som är om ett par dagar. Hoppas på solen. Långa röda lockar i motljus är min plan. Ska börja hela proceduren med förberedelser imorgon. Någon som har några förslag på fina vinterbilder kan ju hojta till.


Kommentarer
veronica eriksson

Gillar verkligen din blogg!! :) Kram

Svar: :) Jasså? Tack så mycket.
Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

2014-01-28 @ 18:07:32
URL: http://vveronicas.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0